Czystość articles

Sante otwiera Studio OVO ? holistyczne centrum zdrowia

Sante otwiera Studio OVO ? holistyczne centrum zdrowia

OVO Studio to nowe, wyjątkowe miejsce, które za sprawą firmy Sante pojawiło się na mapie Warszawy. W codziennym pośpiechu, z metra do autobusu, z biura na spotkanie biznesowe, z pracy do domu, przy natłoku obowiązków, funkcjonując wśród szybkiego przepływu informacji, często zapominamy o potrzebach naszego ciała i duszy.…

MasterCard? przedstawia wyniki raportu z badania ?Polak a nowoczesne technologie płatnicze?

MasterCard zbadał stosunek Polaków do nowoczesnych technologii płatniczych, takich jak karty zbliżeniowe i zbliżeniowe płatności telefonem. Raport ?Polak a nowoczesne technologie płatnicze? to projekt badawczy złożony z trzech części. Przedstawiamy wyniki pierwszej z nich ? ogólnopolskiego badania opinii - już 26% Polaków korzysta z kart zbliżeniowych, 25% ze smartfonów, a 5% z płatności zbliżeniowych przy użyciu telefonu ?…

Zrzuć skórę – jesienne porady ekspertów z klinik kolagenowych ANNA PIKURA

Są tacy, którzy lubią kres zgiełkliwej kanikuły i  jesienną melancholię w powietrzu. Należy do nich z pewnością nasza skóra. Kosmetyczne ekscesy, na jakie była narażona wskutek naszej wakacyjnej beztroski, często odciskają trwałe piętno ? obserwujemy nasilony comeback trądziku, przebarwienia, przesuszenie i nadmiar zmarszczek bądź w najlepszym razie zgaszoną, zszarzałą karnację.To efekty nadmiernie częstych i długich kąpieli słonecznych ?…

W poszukiwaniu designu doskonałego

W 1926 roku John Logie Baird zaprezentował światu rewolucyjne urządzenie, zwane dzisiaj telewizorem. Wtedy też rozpoczął się wyścig za innowacjami, w wyniku którego odbiorniki kineskopowe wyewoluowały do płaskich, naszpikowanych ultranowoczesnymi technologiami urządzeń. Użytkownicy coraz częściej chcą jednak, aby ich telewizory oferowały nie tylko doznania ?technologiczne?, ale również estetyczne.…

Herbaciane Przeboje TEEKANNE rozgrzały Polaków

W ciągu zaledwie kilku ostatnich październikowych dni marka TEEKANNE zdobyła ponad 17 tys. nowych fanów. Radosnych, uśmiechniętych, optymistycznych i rozśpiewanych. Wszystko za sprawą wypełnionego aromatem herbaty i tętniącego muzyką TEEKANNE BUSA, kultowego londyńskiego double-deckera, zmienionego w stylową herbaciarnię. Na jego pokładzie pasażerowie mogli zapoznać się z nowymi propozycjami marki oraz wziąć udział w wielu konkursach i animacjach.…
Top